TEATRE D’ANGLÈS AMB EL SUPORT DE L’AJUNTAMENT DE SANT CARLES DE LA RÀPITA

Un any més, l’Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita  subvenciona les representacions de diferents obres de teatre en anglès per als nostres alumnes.  Aquesta activitat, consolidada a l’escola,  té com a finalitat la millora de la competència lingüística en anglès. El dia 11 d’abril els alumnes de Cicle Mitjà i Superior assistiran en 4 sessions diferents a l’obra Culture Vulture UK i el dia 12 d’abril es faran les representacions de l’obra The Gingerbread Man per als alumnes de Educació Infantil i Cicle Inicial.