TALLERS INTERNIVELLS CICLE SUPERIOR

En el marc del taller “Vols ser youtuber?” els alumnes de 5è i 6è preparen un tutorial on exposen com es realitza alguna activitat que els agrada i se’ls dona bé.

En la primera sessió els alumnes fan grups i elaboren el guió on pensen i redacten què enregistraran amb les tauletes. Després ho enregistren a diferents espais de l’escola.

En la segona sessió els alumnes treballen el material audiovisual amb un programa d’edició de vídeo i fan el muntatge amb tots els clips de vídeo que van enregistrar la setmana anterior.

A continuació podeu veure els resultats de la setmana anterior: