TALLER D´ESPORT INCLUSIU

El passat divendres dia 01/04/22 els alumnes de 4rt van poder participar en un taller d’esport inclusiu dins del conjunt d’activitats organitzades per l’Agrupació Esportiva d’Associacions d’Esport Escolar de Catalunya en el marc del Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Es tracta d’un programa d’educació que té com a finalitat crear a les escoles consciència i comprensió envers les persones amb altres capacitats.

Concretament, a la nostra escola, els xiquets i xiquetes van gaudir d´una interessant xerrada amb un esportista paralímpic sobre la discapacitat, l’esport adaptat, les capacitats dels esportistes paralímpics,… i també van poder practicar dos esports paralímpics com són el Bàsquet amb cadira de rodes i la Boccia (esport similar a la petanca practicat per persones amb discapacitats motores, discapacitats físiques greus, paràl-lisi cerebral i persones amb cadira de rodes).

Els alumnes s´ho van passar molt bé. Podeu veure les imatges clicant aquí.