PROJECTE CLEAN UP CHALENGE 6è

El passat 21 de febrer l’alumnat de 6è va fer una sortida per la població de la Ràpita amb l’objectiu d’aconseguir un repte que consistia en la recollida de 2.000 peces de brossa fotografiades amb l’APP Litterati.
Litterati tracta d’una comunitat virtual amb la missió de netejar el planeta alhora que construeix una base de dades global sobre la brossa generada per l’ésser humà abandonada a la natura.
Entre els residus s’hi troben burilles de cigarretes, envasos de plàstic o vidre, llaunes, papers…
Els mestres estem molt contents de la gran implicació pel que fa a l’alumnat amb aquest GRAN OBJECTIU i de la seva conscienciació de cara al planeta.

Si voleu veure algunes de les fotos clickeu aquí!