SETMANA VERDA 2020 (CICLE SUPERIOR)

Com tots els anys a l’escola em celebrat la Setmana Verda, aquest any però donades les circumstàncies excepcionals ho hem fet cadascú des de casa seva. El tema que em treballat aquest any ha estat la contaminació de mars i oceans, que és l’ODS 14.

Després del treball fet durant la setmana passada, els alumnes de 6t han preparat aquests vídeos amb consells i recomanacions que podeu portar a terme tots des de casa vostra per tal de contribuir a reduir la contaminació i ser més respectuosos amb el medi ambient.

Esperem que us resultin interessants i que els apliqueu cadascú a casa vostra també!