Projecte Apilo XII

apilio_ii

Apilo XII és el nom d’un projecte impulsat per la Generalitat amb la finalitat d’incrementar la recollida de piles, actualment únicament d’un 34% a Catalunya.

Com sabeu estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, joguines…; les substàncies i els materials de les piles poden afectar la qualitat de l’aigua i l’aire si no els gestionem correctament.

Si a casa separem i després portem a un punt de recollida, a més de protegir el medi ambient, també estalviem valuosos recursos en la reutilització de molts materials.

Per tot això us animem a que contribuïu activament en este projecte de recollida de piles, que ens permetrà també transmetre estos valors als nostre infants.

A l’escola disposeu de punts de recollida als quatre edificis.

Esperem la vostra col·laboració per arribar a ser l’escola que més apila!