PER UN DELTA NET

El Parc Natural del Delta de l’Ebre, en el marc de la campanya ‘Per un Delta Net’, convoca el 4t concurs de dibuix sobre brossa marina, en el qual poden participar tot l’alumnat de 1r fins a 6è de primària, de les escoles dels pobles i municipis del delta de l’Ebre. Aquest any estem d’enhorabona perquè dos dels guanyadors han estat alumnes de l’escola, felicitem a Jordi i Biel per la qualitat dels seus treballs i aus animem a tots i totes a seguir treballant per tal d’aconseguir un espai natural més net i protegit.