L`Hort escolar ja està en marxa de nou!

L’alumnat de 6t ha iniciat les tasques de l’hort. Durant el curs i en petits grups realitzaran diferents activitats relacionades en l’hort seguint els principis de l’agricultura regenerativa i ecològica.

Aquest primer grup ha collit els últims pimentons de la temporada. Se’ls han emportat a casa i han elaborat receptes de cuina amb l’ajut de les famílies. La recepta de la foto és d’Aymen i la seva mare.

També han preparat la terra, han plantat cols, bròquils, alls i enciams. Han posat en marxa la compostadora i a més a més han construït un “Hotel d’insectes” que és un refugi d’insectes per tal d’augmentar la diversitat i quantitat de fauna per ajudar-nos en la gestió sanitària dels nostres cultius.

Treballem l’hort i molt més: observem, descobrim, investiguem, fem hipòtesis, busquem solucions, apliquem, comprobem l’eficàcia, valorem els resultats, etc. tot això aplicant estratègies i coneixements apresos a l’aula.

Quins reptes els esperen als pròxims companys i companyes? Ho anirem descobrint…