LA CARRERA PER LA PAU 2022 PASSA PEL NOSTRE CENTRE

L’organització Peace Run porta des de 1987 organitzant carreres arreu del món. El seu objectiu és portar la seva torxa que simbolitza la pau i l’harmonia entre països i compartir el seu missatge amb tothom. Atletes voluntaris de diferents nacionalitats s’han unit a aquest projecte.

Avui 13 atletes han parat al Carles III per tal de compartir aquesta experiència amb l’alumnat de Cicle Mitjà com activitat final del projecte NO A LA GUERRA.

Atletes i alumnat han intercanviat cançons i poemes per la pau, han realitzat activitats conjuntament, han corregut junts amb harmonia i, sobretot, s’ho han passat en gran coneixent aquest atletes solidaris.

Feu clic per veure totes les fotos d’aquest dia