EL PÒDCAST DE 3r

Durant el primer trimestre, l’alumnat de 3r de primària, vam treballar un projecte sobre la ràdio i el pòdcast. Vam conèixer els orígens d’aquest mitjà de comunicació i la seva evolució. També vam fer una visita a Ràdio Ràpita per veure com funciona la ràdio des de dins i per finalitzar el projecte, vam enregistrar el nostre propi pòdcast.

En aquest pòdcast vam parlar de tot el que hem après sobre els orígens mariners de la Ràpita, la feina dels pescadors, el projecte Pesca Neta i l’ODS 14 sobre la vida submarina.

El voleu escoltar? Aquí us deixem els tres capítols del nostre pòdcast:

Orígens Mariners.

Capítol 1: Els orígens mariners de La Ràpita (Classe de 3r B)

Capítol 2: El projecte Pesca Neta (Classe de 3r A)

Capítol 3: ODS 14: Vida Submarina (Classe de 3r C)

Us deixem unes fotos sobre la nostra visita a Ràdio Ràpita.