DIADA DE LA MÚSICA

El passat 22 de novembre l’alumnat de sext de la nostra escola va participar en l’acte que organitza l’ajuntament de la Ràpita per celebrar la diada de la música (Santa Cecília). En este acte, a més de la nostra escola, també van participar els i les alumnes de sext i de 2n d’ESO dels diferents centres del nostre poble. Enguany vam preparar tres cançons per a l’acte: “quatre amics” i “lo meu riu” de Joan Rovira i l’himne de la Ràpita. A més, vam tindre la gran sorpresa de poder comptar amb el cantautor de dues de les cançons, Joan Rovira. Des de la nostra escola volem agrair-li la seua participació i amabilitat. Aquí us deixem algunes de les fotos que vam poder realitzar durant este bonic acte.