CASTANYADA A L’ESCOLA CARLES III

La passada setmana vam celebrar,com tots els anys, la festa de la Castanyada a l’escola Carles III. Els xiquets i xiquetes dels diferents cicles van fer panellets a les classes i el divendres per la tarda van sortir a la pista gran del pati de l’escola a ballar unes danses que havien estat preparant els mestres de música durant tota la setmana. En aquest acte els pares/mares del xiquets i xiquetes van poder entrar al recinte escolar i gaudir d’aquesta bonica exhibició de balls que va quedar molt bonica.

Aquí teniu algunes imatges: