Arriba Carnestoltes

Com cada anys pel febrer arriba Carnestoltes. Estes son les activitats previstes enguany:

Divendr
es 17
a les 11h arribada del Rei dels Pocasoltes acompanyat de la xaranga Escolar i pregó d’inici de la festa a càrrec dels alumnes de 5t.

Setmana del 20 al 23, recordeu que el 24 és festiu, ordres i manaments del Rei Carnestoltes.

Dijous 23, al m
img-20170217-wa0010atí sortides als diferents parcs de la localitat per celebrar Dijous Llarder. I a la tarda rua de disfresses dins l’escola.

Dimarts 28 a l’hora del pati, amb cara trista, vestits de dol i amb una sardina penjada al coll, jutjarem a Carnestoltes i l’acomiadarem fins l’any que ve.