ELS DILLUNS, SORTIM AL BOSC.

resized_img_0266

Cada dilluns, els nens i nenes de P4, sortim al bosc.
Uns quants infants de cada grup ens trobem i anem a passejar pel camí blau, pel bosc de la lluna, pel racó de la cabana…no cal dir que aquests són els noms particulars amb els que anem batejant els espais naturals que envolten l’escola. Tenim la sort de poder sortir fàcilment a olorar el romaní, a buscar rastres de senglars, a jugar amb els pals, les pedres i a escoltar les mallerengues, tudons, coloms, pardals i cueretes que envolten l’Escoleta.
Ens ho prenem amb calma. Gaudim de la passejada, triem el camí per on endinsar-nos… i sempre, sempre, trobem coses sorprenents.

resized_img_0267

resized_img_0290

resized_img_0291

Avui hem trobat lletres dels nostres noms… això sí que és un misteri.
resized_img_0280resized_img_0279resized_img_0275

resized_img_0276resized_img_0278

resized_img_0270

“Si aquí hi ha una lluna, aquí deu posar el bosc de la lluna!”

resized_img_0285resized_img_0287

resized_img_0294