Primers dies

Fa uns dies que estem junts a l’escola! Quina bona sort de compartir tantes estones!

Aquests dies hi ha hagut estones de tot, algun plor i moment trist quan ens recordem dels pares i mares i els trobem a faltar però tots junts ens ajudem a estar tranquils, sovint amb l’escalfor d’una abraçada.

Mirem de rebre’ns amb cura i emoció, amb somriures i acollint de forma única a cada nen i nena.

resized_img_8852

El dia ens passa fent una pila de jocs i activitats que ens fan riure, escoltar, parar atenció, descobrir, moure’ns, estar tranquils….

resized_dscn6093

resized_dscn6063Ens estem coneixent i ens anem agafant confiança a poc a poc i descobrint els diferents espais de l’escola.

resized_dscn6075

Els peixos i les tortugues ens estem formant com a grup i necessitem a tots i cadascun dels nens i nenes per començar a crear i fer créixer les nostres histories.

resized_dscn6097

Cada història serà única, meravellosa i irrepetible! Ben segur que  plena d’aventures que ens faran créixer cada dia.

resized_dscn6048

resized_dscn6085

Gràcies per ajudar-nos a fer aquest camí plegats!

1. Eva

Moltes gràcies per la vostra dedicació i esforços, tot i no ser l’inici de curs que la majoria de pares esperavem (tortugues) està anant genial. Gràcies a tots els mestres per la vostra participació i paciència.