COM ENS MIREM? exposem el nostre treball UNESCO d’enguany.

Enguany hem gaudit d’una exposició excepcional entorn el tema de la coeducació i la perspectiva de gènere. Aquesta ha estat la propsta que com escola UNESCO hem triat per treballar a totes les aules després d’una formació del claustre a mans de persones expertes i molt involucrades amb la nostra escola. Les obres ens han obligat a desmuntar-la abans del que haguéssim volgut, però hem aconseguit fer una gravació per tenir un record ben emotiu de tot el que hem après amb aquest treball. Aquí us deixem una petita mostra de tot plegat.