PROPOSTES D’INFANTIL (P3-P4-P5): ESPAIS A CASA!

Bona setmana a tots els nens i nenes de la classe dels colors, les libèl·lules i els conills!

Preparats per les propostes que tenim pensades per aquests dies?

Per començar amb bon ritme l’Anna ens porta una proposta que segur que tots recordareu.

Epo E Tai Tai E!

La Marisa també ens porta un joc on el cos és el protagonista, us atreviu a fer ninots?

I si en comptes de ninots ens convertim en animals. Seguiu els ritme de la música i fareu de casa vostra un zoològic!

I parlant d’animals… l’Anabel ens porta una proposta boníssima que ens alegrarà la vista i la panxa. Endeniveu quin animal és?

Ja plens d’energia la Mònica i el Dani us proposen un repte de salts. Som-hi a saltar!

La Jèssica ens porta un experiment amb el que comprovar si els objectes suren o s’enfonsen, l’acompanyeu?

L’aigua és també un element important per les creacions de la Lorena. Vosaltres també voleu fer dibuixos màgics?

La Sandra aquesta setmana ha fet de detectiu tot buscant per casa seva coses que comencin per la S, igual que el seu nom. Per quina lletra comença el vostre nom? Que teniu per casa que també comenci per aquesta lletra?

I teniu ganes d’escoltar un conte? Orelles d’elefant, ulls de mussol i boca de pinyó, aquí el teniu.

El senyor Guerra i la senyora Pau

Per practicar el comptatge i no oblidar tot el que ja havíem après us proposem aquest joc matemàtic.

La teacher ens porta el conte Pete the cat and his four groovy buttons. Per aprendre d’una manera divertida la resta amb una  cool song.

Gaudiu de totes les propostes i sobretot feu-nos arribar les vostres fotos i vídeos que ens encanta poder veure que bé ho poseu i tot els que esteu aprenent.

marisacc@escolabeethoven.cat

anabelfb@escolabeethoven.cat

annaag@escolabeethoven.cat

sandratm@escolabeethoven.cat

lorenaas@escolabeethoven.cat

jessicacs@escolabeethoven.cat

palomahm@escolabeethoven.cat

Fins la setmana que ve!!!!!