PROPOSTES D’INFANTIL(P3-P4-P5): ESPAIS A CASA!

Tornem amb més idees per gaudir i aprendre amb la família!

Ja han passat un dies, però sou capaços de recordar el ball de carnaval?

L’Anna ens refresca la memòria, amb disfressa o sense comenceu a ballar!

Ens encantaria que ens poguéssiu enviar els vostres videos ballant a  ebeethoven20@gmail.com . Serà molt divertit poder-vos veure

Teniu més ganes de moure us?

Una altre idea per saltar sense parar!

També us portem idees més tranquil·les però que us faran recordar com de bé ens ho passem a l’escola.

Ja estem a la primavera però sembla que la neu no vol marxar. Les muntanyes nevades i perque no el nostre menjador? Voleu fer neu? Us deixem aquest experiment!

Ufff quin fred… però no us caldran guants. Aquí teniu l’enllaç!

I els minimons que feu a construccions… com ens agrada inventar històries.

No ho deixeu de fer perque és fantàstic!!!

Aquí teniu l’enllaç amb un vídeo que us donarà idees per crear minimons a casa.
Podeu buscar qualsevol safata i amb una mica de pa rallat, farina, terra de les plantes o la neu que acabeu de fer i començar a crear els vostres escenaris. Després qualsevol objecte i joguina us servirà per acabar de donar-li forma.

A l’escola a vegades juguem a fer sèries, us ve de gust jugar també a casa?

Segur que teniu un munt de coses per poder inventar les vostres. Us deixem algunes idees!

Enviue-nos les vostres a ebeethoven20@gmail.com

Les mans que no parin la creativitat se’ns escapa entre els dits i la plastilina a part de ser molt divertida també és relaxant. Bola boleta ben rodoneta!!!

El Gael i l’Isaac us diran com fer plastilina casolana amb ingredient que tots tenim a casa.

L’enllaç per aprendre a fer plastilina!

Qui s’anima a ajudar amb la roba i  aprendre a plegar els mitjons? Això no ho fem a l’escola però a casa tenim moltes coses per aprendre.

Avui el Jose i el Joel ens ensenyen.

1. Agafeu tots els mitjons de l’estenedor

2. Busqueu les parelles de mitjons

3. El plegueu per la meitat

4. Fem una boleta

I per acabar recordar-vos que l’Anna teacher també us ha preparat idees i activitats d’English!

Comencem?