1r+2n: Taller de Plantes Medicinals al parc de TORRE LA VILA
Hem anat d’excursió al Parc de Torre de la Vila. Primer hem fet un taller de plantes medicinals! Hem après que abans, quan no hi havia metges com ara, la gent feia servir les plantes per curar-se les coses. Les bruixes bones que estimaven molt la natura ho sabien tot de plantes i animals, i […]
1r+2n: Taller de Plantes Medicinals al parc de TORRE LA VILA Llegeix més »











