VI MARATÓ RE-M DE L’ENERGIA – CICLE INICIAL -1ª SETMANA

1ª Setmana: Enllumenat, aparells elèctrics i serveis comuns

Enguany treballem a  la nostra escola la VI Marató RE-M de l’energia  i durant tot el mes de febrer estarem treballant sobre diferents aspectes en relació a aquesta marató. Cada setmana se’ns plantegen uns reptes i amb els nostres infants volem donar suport a aquesta incitativa tant significativa i tant important per al nostre planeta.

Al llarg d’aquesta primera setmana de febrer l’alumnat de cicle inicial donem la benvinguda a aquesta nova edició de la Marató i ens centrem en el treball d’estalvi en l’enllumenat, aparells elèctrics i serveis comuns. Cada dia de la setmana hem treballat sobre un missatge que des de la web de l’escola se’ns ha proposat i el divendres hem fet la reflexió final sobre el repte inicial que se’ns plantejava.

Aplicar una sèrie de consells per a estalviar energia a l’escola, és molt beneficiós per al medi ambient. El consum energètic ha augmentat de manera desmesurada, en molts casos perquè no som realment conscients de la despesa que suposen alguns dels nostres hàbits. A més, vivim en una cultura de consumisme excessiu que promou l’ús d’artefactes que ni tan sols necessitem. És  molt important que tots i totes ens conscienciem d’aquests temes i des de l’escola els promovem amb el nostre alumnat. Fins aviat!