VI MARATÓ RE-M DE L’ENERGIA – CICLE INICIAL- 4ªSETMANA

4ª Setmana: EMISSIONS I MOBILITAT

Al Cicle Inicial finalitzem aquesta setmana el treball de la VI Marató RE-M de l’Energia, en aquesta ocasió treballant sobre emissions i mobilitat.

Al llarg de la setmana ens han proposat el repte d’aconseguir plantes per les nostres aules i l’alumnat n’ha portat diverses. També se’ns plantejava fer un treball sobre els arbres que tenim al pati de la nostra escola i hem investigat de quins es tractaven. Els beneficis que ens poden aportar els arbres i les plantes són moltíssims però, entre d’altres, al nostre cicle hem destacat que els arbres contribueixen a disminuir la contaminació ambiental i climàtica generada per l’home, protegeixen el sòl i són essencials per a aconseguir un desenvolupament sostenible, a més de ser considerats els pulmons del planeta. Els arbres purifiquen l’aire i contribueixen a regular el clima.

Pel que fa les plantes hem après que les plantes són un remei natural contra la contaminació  i incrementen la humitat en l’aire. Les plantes estimulen i creen una sensació de benestar en les persones, entre d’altres molts dels beneficis que aporten. Fins aviat!