VI MARATÓ RE-M DE L’ENERGIA – CICLE INICIAL-2ª SETMANA

2ª Setmana: Climatització

Aquesta segona setmana de febrer treballem a la nostra escola el tema de la Climatització, dins la VI Marató RE-M de l’energia. Des del Cicle Inicial, intentem conscienciar al nostre alumnat sobre la importància de la pobresa energètica i aquesta setmana  se’ns han plantejat uns reptes molt interessants, com per exemple el fet de millorar els aïllaments per preparar-nos per l’emergència climàtica o també el fet de mantenir una temperatura ideal i adient de 21 graus a l’hivern tant a casa com a les aules de l’escola.

L’alumnat ha reflexionat sobre el fet de ventilar de manera natural les nostres aules i han cuidat de que els radiadors de les calefaccions de les classes no sobrepassessin la mesura 3, que considerem que és la ideal per estar bé a l’aula i no contaminar.

Hi ha una gran varietat de recursos efectius per reduir el consum d’energia a través d’una  climatització eficient. Només cal plantejar-se quin s’ajusta millor a les nostres necessitats, tant a les cases com a l’escola. És fonamental conscienciar al nostre alumnat de la importància de la sostenibilitat: aconseguir la veritable eficiència energètica està a les nostres mans. Fins aviat!