Terra nova als nostres horts

Avui dijous 24 d’octubre hem anat a fer treballs d’hort amb alumnat del cicle inicial, mitjà i superior.

L’activitat es tractava de  posar sacs de terra nova als nostres horts i moure-la amb la xapolina i els rasclets. Amb aquesta iniciativa bàsicament hem preparat el terreny per tal d’esponjar-lo  i airejar-lo. Ara ja tenim els horts enllestits per començar amb el calendari de plantacions. L’alumnat ha gaudit molt de l’activitat i ens hem conscienciat de la idea que un hort no ha d’estar pensat any a any, sinó com a un espai de cultiu a mig termini.

A continuació us deixem unes imatges per tal que veieu la disposició tan bona que ha tingut l’alumnat que avui ha fet les feines de l’hort. Fins aviat!