Els alumnes de 3r visitem la policia

El passat dijous dia 28 de setembre els alumnes de tercer vam anar al parc de la Muntanyeta a veure una exhibició que feien els policies de Sant Boi de Llobregat.

Vam veure com un gos policia buscava pistes per ajudar als policies. Estava molt bé ensinistrat. Feia molt de cas als seus companys i junts feien un gran equip. Van sortir alguns nens i van poder fer de policia amb el gos. Va ser una experiència molt maca.

També ens van explicar com recollir la caca de gos i la multa que hem de pagar en cas de no recollir-la.

Més endavant els bombers van ser els que van fer una demostració de com sortia de la mànega escuma i aigua. Una alumna nostra va poder experimentar-ho en primera persona. Va ajudar a un bomber a fer servir la màniga. Ens van mullar a tots!!

Després vam passar per dues activitats més, l’ambulància, on podíem veure totes les coses que hi ha dins i tots els estris que necessiten quan fan una emergència, i les màsqueres d’oxigen.

L’activitat final va ser la de pujar al cotxe de policia en un petit circuit al mateix parc de la Muntanyeta. Aquesta activitat va agradar molt als petits.