#Som comunitat educadora Participem a la campanya de Sant Boi

El dia 30 de novembre es celebra el Dia Internacional de la Ciutat Educadora i participem a la campaña #SomCiutatEducadora compartint una de les activitats que fem a l’escola Barrufet per contribuir a fer de Sant Boi una ciutat educadora.

L’alumnat de sisè de l’escola Barrufet participa al projecte internacional Erasmus+ KA2 “Let’s cross the boundaries of Primary Education together” amb cinc països d’Europa. És un projecte que vol simplificar el pas de Primària a Secundària intercanviant activitats amb alumnat de les dues franges i, com a resultat d’aquesta col·laboració, realitzem revistes en anglès, castellà i català que ens permeten tenir “finestres” a com es treballen les diferents àreas dels curriculums als diferents països i gaudir col·laborant i realitzant articles, dibuixos, passatemps… Aqui podeu veure la pàgina web del projecte dins la web de l’escola Barrufet on anem registrant totes les revistes on-line i altres activitats.

Com a part de la difusió del projecte estem compartint aquestes revistes amb els nens i les nenes del poble mitjançant la biblioteca de Sant Boi

En aquesta foto l’alumnat ha compartit quatre números de les revistes (sobre Física. Esport, Matemàtiques i Geografia que estan sent traduïdes a les tres llengües i impreses en paper i estaran a disposició de tots els nens i les nenes de Sant Boi.

A la fotografía veieu com l’escola Barrufet i la biblioteca Jordi Rubió i Balaguer col·laboren. Una representació de l’equip impulsor del projecte ha explicat què fem al projecte i la biblioteca s’ha compromés a ajudar-nos a la seva difusió. Hem donat alguns exemplars de les nostres revistes i podrán ser consultades i agafades en préstec ajudant a que la nostra feina arribi el més lluny possible.

Ara tots els nens i les nenes del poble podran llegir i gaudir de la creativitat dels nostre alumnat.

Entre tots i totes fem de Sant Boi una Ciutat Educadora