Setmana Cultural a cicle mitjà

La setmana passada vam celebrar la Setmana Cultural al Barrufet. Aquesta setmana el tema era el mar i totes les activitats preparades estaven relacionades amb aquest afer. A cicle mitjà vam realitzar un munt de coses molt xules. Vam fer una gimcana, la pista estava ambientada amb un vaixell pirata i una illa amb un tresor. Els alumnes havien de poder passar les diferents proves per tal d’arribar al tresor. Vam fer diferents tallers: de dansa grega, de matemàtiques, de dibuix, de català (tot relacionat amb el mar), reciclamarins,… a part vam fer dues sortides, una al port de Vilanova i la Geltrú on van explicar i mostrar als infants les diferents arts de pesca i la llotja. També vam fer una sortida al teatre, vam veure una obra de teatre en anglès: “The little Mermaid”, va ser molt divertida i els nens i nens van poder participar i formar part de l’espectacle. Per acabar, no ens podem oblidar de l’actuació d’en Rah-mon Roma, tota l’escola vam ballar i cantar, ens ho vam passar molt i molt bé. Us deixem un vídeo amb tot el que vam fer!!