SETMANA CULTURAL 2021: A l’Escola Barrufet ens cuidem!

Les nenes i els nens de cinquè de l’Escola Barrufet es volen cuidar i portar una vida saludable! Per fer això possible, durant la Setmana Cultural d’enguany han realitzat diferents tallers relacionats amb la salut.

• SALUT FÍSICA I EMOCIONAL fent IOGA. A partir del ioga treballem la coordinació, l’equilibri i flexibilitat. També  la capacitat d’atenció, la cohesió de grup així com connectar amb els seus sentiments i emocions, compartir-los i gaudir de l’experiència.
  • FEM L’AMPOLLA DE LA CALMA  una ampolla que ens ajuda a comprendre com ens sentim quan estem enfadats. El fet de concentrar-nos  en la baixada i moviment de la purpurina surant a l’aigua ajuda a sincronitzar un ritme intern més lent.
  • FEM ESPORT sumem kilòmetres pel nostre repte a TOKIO i aprenem a mesurar la freqüència cardíaca i les nostres respiracions per representar-les en una gràfica.
  • CONEIXEM EL MONTBAIG més coneguda com la nostra muntanya de Sant Ramon.
  • SOM EL QUE MENGEM  per això hem treballat la piràmide dels aliments i après moltes coses sobre els aliments ultra processats.
  • PINTEM I ENS RELAXEM, després de la nostra pujada a Sant Ramon, a la classe vam pintar amb aquarel.les l’Ermita de Sant Ramon.

En aquest vídeo compartim diferents moments viscuts i tot el que hem après durant la setmana.