PROJECTE CORE VALUES- PRIMER LLIURAMENT DE DIPLOMES -1r

El projecte CORE VALUES (Valors Fonamentals) sorgeix del viatge realitzat per quatre mestres del nostre centre a l’escola de primària Catton Grove ubicada a Norwich (Londres). La idea principal del projecte és incorporar 9 “Valors fonamentals” a les nostres aules per tal de reforçar la cultura i l’ètica de l’escola i ajudar a crear una forta identitat comunitària. En aquest curs 2020-21 hem iniciat aquest projecte a primer de primària com a prova pilot i l’alumnat ha respost molt satisfactòriament.

Els nens i nenes de les dues classes de primer han participat molt activament dels valors que des del mes d’octubre estem treballant mensualment i avui, darrer dia del segon trimestre, alguns infants han obtingut un diploma que els caracteritza com aquells alumnes que més i millor han treballat i/o integrat el valor proposat durant aquell mes concret. Per fer l’entrega de diplomes hem comptat amb la nostra Cap d’Estudis i ha estat una tarda molt emocionant. Felicitem de tot cor als premiats i les premiades i animen i encoratgem a la resta d’alumnat a aconseguir un diploma a final de curs, data en la qual es durà a terme el segon lliurament de diplomes corresponent al curs d’enguany. Fins molt aviat!