Divendres passat, 30 de gener, va ser un dia molt especial a la nostra escola. Vam celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau) i va ser una jornada molt especial per a tots nosaltres.
Durant tot el matí, les classes es van omplir amb moltes activitats diferents. Vam fer:
- Manualitats: Vam crear símbols de pau.
- Xerrades i diàlegs: Vam parlar sobre com resoldre els problemes sense enfadar-nos.
- Tallers creatius: Vam dibuixar i escriure missatges bonics.
Gràcies a tot això, ens hem adonat d’una cosa molt important: la pau no es fa només un dia l’any, sinó que l’hem de practicar i cuidar cada dia amb els nostres companys, familiars i amics.
A la tarda, ens vam reunir tots a la pista gran per fer un acte conjunt. Va ser un moment molt bonic! Vam cantar tots junts la Cançó de la Pau, demostrant que som amics, que ens estimem i que volem conviure d’una manera positiva i alegre. I que volem un món en PAU!
“La pau no és una cosa que desitges; és una cosa que fas, una cosa que ets i una cosa que regales.” — John Lennon


