L’ALUMNAT DE CICLE MITJÀ CUIDEM DEL NOSTRE HORT

Fa alguns dies l’alumnat de cicle mitjà vam plantar la collita de temporada a l’hort de la nostra escola. Vam escollir cebes, faves i enciams.  Les fruites i verdures són components importants d’una dieta saludable i és per aquest motiu que ens agrada cultivar-les al nostre petit hort. El consum d’enciam, per exemple, combat l’anèmia i ajuda a controlar el colesterol alt. L’enciam és rica en vitamines A, E, C, B1, B2, i B3, així com en calci, magnesi, soci i potassi. En el cas de les faveres us podem dir que les faves tenen moltes propietats nutricionals  a més de ser una important font de fibra i contenir vitamina B1 i un alt contingut en proteïnes i minerals. D’altra banda, la ceba és digestiva i saludable, molt beneficiosa i amb múltiples propietats.

Disposar d’un espai a l’escola per tenir el nostre hort fa que puguem experimentar i conèixer el cicle natural de les plantes que proporcionen aliment, afavorint així el nostre aprenentatge.Ens agrada molt anar a l’hort i cuidar-lo. Fins molt aviat!