LA CASTANYADA AL CICLE INICIAL

Amb l’arribada de la tardor celebrem la festa de la castanyada. Per seguir la tradició, els nens i nenes del cicle inicial  hem fet  algunes activitats que us volem compartir.

A primera hora, hem explicat la història de la castanyera Tana i desprès cada grup bombolla acompanyat de les seves tutores i de la mestra d’anglès hem baixat al pati  a fer un esmorzar típic de tardor. L’alumnat ha portat diferents tipus d’esmorzars relacionats amb la festa. Des de castanyes a moniatos, passant per fruits típics de la tardor com mandarines, taronges, fruits secs etc.

També hem treballat Halloween amb Miss Esther que ens ha ensenyat una cançó molt bonica i més tard hem seguit de manera virtual el lliurament de premis dels concurs de carbasses de l’alumnat de 6è.  Cada nen i nena del cicle havíem votat a la nostra preferida. A la tarda, hem fet un titella de la senyora Maria Castanyera per endur-la a casa i a cada grup bombolla hem cantat cançons, hem ballat i ens ho hem passat molt bé.

Enguany tot ha estat diferent  per la situació de la COVID però malgrat tot ho hem passat molt bé i us volem compartir la creativitat i esforç del nostre alumnat en aquest format. Fins molt aviat!