JORNADA COEDUCATIVA AL CICLE INICIAL-9/03/2020

Què és la coeducació? Us ho heu preguntat alguna vegada? Doncs la coeducació és l’acció educativa fonamentada en el reconeixement de les potencialitats i individualitats de tot l’alumnat, independentment del seu sexe potenciant així la igualtat real d’oportunitats. La igualtat de gènere fa referència a la necessitat de corregir les discriminacions i valorar les diferències enriquidores dels dos sexes. La coeducació proporciona tant a l’alumnat, com al professorat i a tota la comunitat educativa, estratègies que poden modificar les relacions de poder, d’abús i de limitacions estereotipades per a cada gènere.

El passat dilluns 9 de març l’alumnat del cicle inicial varem celebrar junt amb la resta d’alumnat de la nostra escola la Jornada Coeducativa. Ja fa 13 anys que gaudim d’aquesta jornada a l’escola Barrufet. Enguany hem explicat el conte “El Llapis Màgic de la Malala“, hem fet jocs coeducatius al pati gran i un taller de flors liles que vam regalar a les nostres famílies. Ha estat un dia que hem gaudit molt!