I’M IN : INCLUSION IN ACTION → ERASMUS A CATTON GROVE PRIMARY SCHOOL (NORWICH)

PROJECTE I’M IN → INCLUSION IN ACTION

Un equip de quatre mestres de l’escola Barrufet ens vam desplaçar la setmana passada a Norwich (Anglaterra) amb un programa d’Erasmus per formar-nos a l’escola de primària Catton Grove. El projecte s’anomenava I’m In (Estic dins): Inclusion in Action (Inclusió en Acció). Tota l’experiència ha estat molt interessant i profitosa i hem après molts coneixement nous que de ben segur anirem aplicant progressivament a la nostra estimada escola. Tant el director,Tim Lawes, que ens va oferir sessions personals de “coaching”, com tot el seu equip docent, ens varen acollir amb molta amabilitat i paciència i ens varen fer sessions formatives molt pràctiques i significatives per fer més visible la inclusió a les escoles.

Des de l’aula d’acollida, reforç i educació especial volem donar especialment les gràcies a Mrs Joane Visinheski i Kate per ajudar-nos a donar més visibilitat a la nostra feina, dotar-nos de material exclusiu i ensenyar-nos la seva metodologia diària de treball amb l’alumnat de Catton Grove. Sens dubte ha estat una experiència molt enriquidora per a nosaltres i que com a mestres ens serà molt profitosa. A més, des de la nostra aula, properament iniciarem una col·laboració etwinning amb aquestes mestres angleses.

Aquí us deixem unes imatges de la nostra estada, imatges que esperem repetir al mes de juny quan la comitiva de mestres de l’escola Catton Grove ens vingui a visitar a l’escola Barrufet.Fins molt aviat!