eTwinning School Label – Som Centre etwinning!

L’escola Barrufet ha estat novament guardonada amb el Segell de Centre eTwinning (etwinning school label 2023-2024). És un dels divuit centres catalans reconeguts amb aquest distintiu “eTwinning school label” durant aquesta convocatòria. En total a tota Europa han estat premiats 4485 centres.

Ens sentim molt orgullosos ja que és un reconeixement molt important al treball realitzat amb eTwinning en l’àmbit del centre educatiu valorant la implicació, el compromís i la dedicació no només dels docents implicats sinó també dels equips docents i la direcció del centre. L’escola ha aconseguit aquest segell de Centre eTwinning durant cinc anys consecutius, des de 2019.

Amb aquest segell el centre passa a formar part de les “eTwinning schools”, una xarxa educativa capdavantera que inspirarà altres centres i el futur d’eTwinning.

El segell implica al centre com a pioner i líder reconegut en àrees com:

• Ús d’eines digitals
  • Seguretat en línia “e-safety”
  • Enfocaments didàctics innovadors i creatius
  • Foment del desenvolupament professional continuat del seu personal
  • Foment de les pràctiques d’aprenentatge cooperatiu

Enhorabona a tothom per aquest nou repte aconseguit!

Posters: eTwinning school mission