ERASMUS DAYS: EL BARRUFET A “DIES DE RÀDIO”

Un any més des de l’escola Barrufet hem volgut participar a la campanya “ERASMUS DAYS” (13,14 i 15 d’Octubre de 2022). Durant tres dies tota Europa s’uneix per compartir experiències i difondre l’impacte que té el programa Erasmus.

El divendres 14 d’Octubre el director de l’escola, l’ Isidro Cuenca acompanyat d’una mestra, la Sofia Brito, han estat entrevistats per la Mònica Santacreu al programa DIES DE RÀDIO (Ràdio Sant Boi  FM 89.4). Han fet difusió de com l’escola ha aconseguit una ACREDITACIÓ ERASMUS (2021-1-ES01-KA120-SCH-000045665) que ens dota de finançament per portar a terme el nostre PLA ERASMUS i poder fer mobilitats Erasmus durant 7 anys. Aquestes beques ajuden el nostre creixement internacional. Gràcies als projectes Erasmus realitzats s’han implementat a l’escola nous projectes, com ara “Core Values”(projecte observat a Norwich, Regne Unit, que  utilitza l’assemblea com a mètode per a celebrar i donar rellevància als valors fonamentals de l’escola) i s’ha donat un gran impuls a la llengua estrangera. També s’ha obert el centre a participar en mobilitats internacionals que podrien incloure la mobilitat del personal, de grups d’alumnat, visites d’experts, acollides internacionals, etc.

Escolteu l’entrevista en aquest podcast.  (Cliqueu PODCAST)

Si voleu mes informació sobre la internacionalització de l’escola, podeu llegir aquest article LINK