DIA DE LA COEDUCACIÓ 2021

A l’Escola Barrufet durant tot l’any enfoquem les nostres activitats educatives amb la perspectiva de la coeducació i d’igualtat d’oportunitats  entre nenes i nens.

La coeducació respecta la diversitat i reconeix la individualitat dels nens i nenes independentment del seu sexe i contraresta l’educació sexista. A més a més, quan coeduquem, treballem per no perpetuar els estereotips i els costums sexistes de la nostra societat, de manera que les nenes i els nens se senten respectats i en igualtat d’oportunitats.

Enguany, per celebrar el dia 8 de Març, Dia Internacional de la Dona, els alumnes del segle XXI ens expliquen un conte tradicional desexplicat:” La rateta que llegia a l’escaleta “. En aquest conte trobarem personatges i relats clàssics capgirats com un mitjó.

A més, durant tot el dia, als diferents cicles, l’alumnat farà activitats coeducatives.

Us deixem amb aquest conte tradicional desexplicat.