CONSELL D’INFANTS

Els nens i nenes de quart ja hem escollit qui ens representarà al Consell de la Infància de Sant Boi. Per a ser representats, ens hem presentat: la Wiam, la Lua, l’Unai, l’Emma, el Jordi, la Malak, l’Aya, la Salma, el Joel, la Lucía i l’Adrià. I, finalment, la Lua ha sortit escollida!

Hem triat la representant a la sala de plens de l’Ajuntament, on hem fet una votació com les que es fan per a escollir els representants i les representats del Govern! Hem estat molt professionals!

Amb la feina feta a l’escola i a l’Ajuntament durant aquests dies, hem après quins són els drets dels infants i què hem de fer per a que es compleixin. Us animem a que sempre que pugueu, participeu per a millorar el poble o ciutat on viviu!

Tots i totes tenim un feina molt import a fer per als nens i nenes de Sant Boi!

Si voleu conèixer detalls sobre el Consell, podeu anar al següent enllaç: http://www.santboi.cat/PaginesW.nsf/Web/Planes/4B8F5E43082F328FC1257D940042A560?OpenDocument&Clau=consellIA&Idioma=ca&Seu=N

A continuació us deixem un vídeo…. feu-li una ullada!!