COMUNITAT MITJANS: CASTAWEEN 2023

Dimarts 31 d’octubre vam celebrar i gaudir de la festa de Castaween a la nostra escola Barrufet. A la Comunitat de Mitjans (1r-2n-3r) vam fer moltes activitats relacionades amb la festa.

Al matí, a l’alumnat de 1r i 2n, ens van explicar el conte de “La Castanyera Felipa”, escrit i il·lustrat per en Bel Olid i la Mercè Canals, tot un clàssic que sempre ens agrada explicar a la nostra escola. Es tracta d’una nova versió del conte clàssic però amb una adaptació moderna de la llegenda de la castanyera. Vam gaudir molt de l’hora del conte i vam conèixer la història d’aquesta castanyera tan peculiar i adorable. A més, vam fer dibuixos i petites manualitats de la Castanyera Felipa que desprès vam exposar.

Els més grans de la nostra comunitat, l’alumnat de 3r, vàrem rebre la visita d’un pagès a l’escola, amb tractor inclòs, que ens va explicar moltes curiositats i anècdotes de l’ofici de la pagesia. També vam preparar una exposició de fruits de la tardor, juntament amb els companys de 4t, per a tota l’escola.

Més tard vam sortir al pati  i gaudirem d’un esmorzar típic de tardor. També participàrem a les votacions per el concurs de carbasses dels nostres companys i companyes de 6è.

Enguany l’AMPA ens va regalar paperines de castanyes calentones i torrades que vam menjar plegats a la tarda, i estaven boníssimes.

Al pati, vàrem ballar danses treballades a la classe de música i vam esbrinar per fi  els guanyadors i guanyadores del concurs de carbasses de 6è.

Va ser  un dia molt especial on vam tornar a gaudir d’aquesta festa tots plegats! Us deixem unes imatges del nostre dia esperant que us agradin! Fins molt aviat!