COMUNITAT MITJANS: AUDICIÓ A CAN MASSALLERA-3r

Avui els nens i nenes de 3r i 4t hem anat a Can Massallera a escoltar una audició musical. Hi havia nens i nenes d’altres escoles de Sant Boi. Els músics han tocat molts instruments musicals. De la nostra escola Barrufet han sortit a l’escenari l’Edu i la Lina i han tocat el violí. I també han sortit més nens i nenes d’altres escoles. Aquesta audició musical ens ha agradat moltíssim. Fins aviat!

PERIODISTES DE 3r: JOHAN GAEL ROJAS FIGUEREDO i TONY GONZÁLEZ RIVERA

NOTA AL PEU: L’orquestra “Membres de la Neos Ensemble”,dirigida per en Maurici Albàs , ens han interpretat l’audició “Les Cordes”, on hem escoltat petits fragments de Vivaldi, Bach, Mozart, entre d’altres, tot presentant-nos diferents instruments de corda com el violí, la viola, el violoncel i el contrabaix. En aquesta audició l’alumnat ha gaudit de la música per mitjà de l’escolta, l’atenció i la percepció de les vibracions de les cordes de l’orquestra, fent-los viure i compartir una experiència inoblidable.