CM: CONSELL D’INFANTS – GRUP DE 4t

El Consell Local d’Infància i Adolescència és l’òrgan de participació ciutadana que representa als infants de la ciutat. La finalitat del Consell és garantir l’exercici efectiu de la ciutadania dels nens i nenes, en especial en aquells assumptes que tenen una incidència directa en llurs vides.

El Consell d’Infància està compost per quaranta consellers i conselleres que són escollits democràticament pels seus companys/es. Els consellers/es són els infants que assisteixen a les sessions del Consell en representació dels infants dels seus centres educatius o entitats. Aquests traspassaran l’opinió i les propostes dels seus centres i entitats al Consell i també seran responsables de traslladar qualsevol informació que sorgeixi al Consell.

El passat divendres 11 de Novembre, l’alumnat de 4t  va visitar l’Ajuntament de Sant Boi per fer la presentació de candidatures, posterior votació i elecció dels seus representants de la nostra escola Barrufet per enguany. Els alumnes Mohamed i Yago G. van ser els encarregats de fer el recompte secret de vots un cop presentades totes les candidatures. Finalment van sortir escollits els alumnes Jon Ribera i Inés Guerra. Moltes felicitats!

Us deixem unes imatges esperant que us agradin! Fins molt aviat!