CI+CM-PROJECTE CORE VALUES:LLIURAMENT DE DIPLOMES 3r.Trimestre

Acabem el curs 2022-23 amb moltes activitats i, en especial, una que ens agrada moltíssim: al cicle inicial i mitjà hem realitzat el tercer i darrer lliurament de diplomes del curs del projecte CORE VALUES (Valors Fonamentals). Aquest curs hem incorporat  a les nostres aules  9 “Valors fonamentals” per tal de reforçar la cultura i l’ètica de l’escola i ajudar a crear una forta identitat comunitària. Els valors escollits enguany han estat:

• Empatia
  • Humor
  • Humilitat
  • Solidaritat
  • Treball en equip
  • Responsabilitat
  • Esforç
  • Exemple positiu
  • Estima

L’alumnat del cicle inicial i mitjà  han participat amb molta il·lusió del treball dels 9 valors que des d’inici de curs hem estat treballat i  alguns infants han obtingut un diploma que els caracteritza com aquells alumnes que més i millor han treballat i/o integrat el valor proposat durant aquests darrers mesos. Per fer l’entrega de diplomes d’aquest darrer trimestre hem comptat amb la presència de les nostres tutores i de la coordinadora de cicle, la Sofi.

Aquest projecte fomenta unes jornades molt especials i emocionants a la nostra escola i, en especial, per als nens i nenes que formen part d’aquesta comunitat educativa de l’escola Barrufet.

Felicitem de tot cor als premiats i les premiades en aquesta ocasió i animen i encoratgem a tot l’alumnat a aconseguir un diploma el curs vinent. Fins molt aviat!