CI+CM-PROJECTE CORE VALUES:LLIURAMENT DE DIPLOMES 2n.Trimestre

Les tardes de dijous 30 i divendres 31 de març, al cicle inicial i mitjà, hem fet el segon acte de lliurament de diplomes del curs 22/23 del projecte CORE VALUES (Valors Fonamentals).

Com ja sabeu, la idea principal del projecte és incorporar 9 “Valors fonamentals” a les nostres aules per tal de reforçar tota la cultura de valors i educació emocional a la nostra escola i ajudar així a crear una forta identitat comunitària.

L’alumnat del nostre cicle espera amb il·lusió el lliurament de diplomes cada final de trimestre, i ha participant activament del treball dels valors que aquest mesos hem estat treballat a les aules i a l’escola.

Alguns infants han obtingut un diploma que els caracteritza com els/les que que més i millor han treballat i/o integrat els valors proposats durant aquest segon trimestre del curs. Per fer el lliurament de diplomes hem comptat amb la presència de les nostres tutores: Montse , Antònia,  Laura i  Leticia. També ha vingut el mestre de música Antònio, la vetlladora Carla i la nostra coordinadora, la Sofi. Han estat dues tardes molt especials i emocionants per a tots i totes. Felicitem de tot cor als premiats i les premiades i animen i encoratgem a tot l’alumnat a aconseguir un diploma els mesos que queden de curs.

Us deixem unes imatges molt boniques. Fins molt aviat!