CI+CM: Festa de la Castanyada

Aquest divendres 28 d’octubre hem celebrat i gaudit de la festa de La Castanyada i Castaween a la nostra escola Barrufet. Als cicles inicial i mitjà hem fet moltes activitats relacionades amb la festa.

Al matí, ens han explicat el conte de la Castanyera Felipa, escrit i il·lustrat per en Bel Olid i la Mercè Canals. Es tracta d’una nova versió del conte clàssic però amb una adaptació moderna de la llegenda de la castanyera. Hem gaudit molt de l’hora del conte i hem conegut la història d’aquesta castanyera tan peculiar i adorable.

Al cicle inicial, partint del taller de plàstica dels Petits Dibuixets, hem fet un ventall de La Castanyera Felipa per dur-nos a la nostra casa.

I al cicle mitjà hem fet una decoració molt bonica dels nostres passadissos amb dibuixos de la Castanya Divertida, el Marrameu Torracastanyes, el Vampir Diví i el Rat-Penat Morat.

Més tard hem sortit al pati  i hem gaudit d’un esmorzar típic de tardor mentre escoltàvem música plegats. També hem participat en les votacions per el concurs de carbasses dels nostres companys i companyes de 6è.

Enguany l’AMPA ens ha regalat paperines de castanyes calentones i torrades que hem pogut menjar i estaven boníssimes.

Ja a la tarda hem vist una mostra de les danses d’alguns companys treballades a la classe de música i hem pogut  veure els guanyadors i guanyadores del concurs de carbasses de 6è.

Ha sigut un dia molt especial on hem tornat a gaudir d’aquesta festa tots plegats al pati.

Us deixem unes imatges del nostre dia i aprofitem per desitjar-vos una bona castanyada i Halloween a tots i totes! Fins molt aviat!