Cicle Inicial+Cicle Mitjà: DIA DE LA MÚSICA 2021

L’Educació Musical té una influència molt positiva en el desenvolupament dels nens i nenes . La música ens dóna un tipus determinat de vivències diferents de les que pot donar qualsevol altre estímul. Amb la música estem educant la veu, l’oïda, el ritme, la imaginació, l’expressió …. i d’aquesta manera la Música és fonamental a la nostra vida i a l’educació del nostre alumnat.

La música és art i és una manera molt important d’expressar-se. I no sols d’expressar-se amb el món, sinó també amb nosaltres mateixos.

Per aquestes raons i moltes més, a la nostra escola cada any festegem el Dia de la Música, una festa que malgrat totes les mesures COVID no volem deixar de celebrar.

Enguany l’alumnat de sisè ha preparat per a nosaltres la musicalització d’un conte que ens han explicat a totes les classes, sempre respectant els grups bombolla i les mesures de seguretat pertinents.

A més del conte musicalitzat, hem fet  altres activitats  relacionades amb la música: jocs i activitats diverses relacionades amb LA VEU i també hem realitzat instruments musicals amb material reciclat. Al cicle inicial i mitjà la nostra elecció ha estat fer TIMBALS AFRICANS de diferents models.

Ha estat un dia molt especial en el que hem gaudit molt amb LA MÚSICA. Fins molt aviat!