CICLE INICIAL ANEM A L’HORT

Hola a tots i totes!

Som l’alumnat de cicle inicial i us volem explicar una cosa molt interessant: hem anat a l’hort de l’escola! Ja fa uns dies, la classe de primer i les dues classes de segon vam anar a sembrar llavors de fava a l’hort de l’escola. Primerament les mestres ens van explicar com funcionava el nostre hort i entre tots i totes vam llaurar la terra i varem plantar unes llavors de faves. Ens ho vam passar d’allò més bé!

L’experiència no va acabar aquí, ja que a més a més, a les nostres classes vam fer un plantell de fava per veure la seva evolució i creixement dins de l’aula. Passats uns dies hem vist que els plantells han començat a créixer, això gràcies a que els hem anat cuidant i regant amb molta cura i il·lusió.  Us deixem unes imatges per tal que veieu els nostres plantells i la nostra primera experiència del curs a l’hort. Fins molt aviat!