CICLE INICIAL → A REGAR!

L’alumnat de cicle inicial anem a regar el nostre hort puntualment. Intentem pujar a l’hort un cop per setmana, sempre que les nostres feines de l’aula ens ho permetin. Com sabeu, entre d’altres, hem plantat enciams i els enciams necessiten molta aigua. Però recordem que no hem de regar en excés perquè si reguem excessivament les plantes podem arrossegar les sals que tenen les seves fulles i provocar aquesta temuda malaltia anomenada clorosi. Sense aigua, les fulles d’enciam s’estoven.

L’aigua és molt important per a les verdures del nostre  hort, ja que si no les plantes no creixen bé sense la quantitat d’aigua necessària. Les llavors necessiten humitat per poder germinar i créixer i les fulles de les verdures s’espatllen ràpidament si no les cuidem. Per tant regar és molt important per a poder menjar  i cultivar el nostre propi hort . Es pot regar amb una regadora, una mànega o una instal·lació de reg (pot ser automàtica o no). Nosaltres a l’escola Barrufet reguem amb mànega. Fins aviat!