CI-CM: Jornada Atlètica 2022

El passat dijous 26 de maig tota la nostra escola ens vam desplaçar a les pistes d’atletisme de Sant Boi per celebrar la Jornada Atlètica. Enguany i gràcies a que la COVID ens ho ha permès, hem pogut retrobar-nos alumnat, mestres i famílies per poder gaudir d’aquest dia tan especial i que amb tanta tradició s’ha festejat a la nostra escola Barrufet tots els anys anteriors a la pandèmia.

Hem fet diferents proves com llançament de coet, salts, curses de relleus i la tradicional cursa final on cada grup ha demostrat les seves grans capacitats atlètiques.

Properament els nostres companys d’educació física us faran una entrada més complerta i amb molts més detalls d’aquesta jornada tan especial on vàrem compartir la passió per l’esport i altres valors tan importants com l’amistat i la cohesió de grup i d’escola. Fins molt aviat!