CI-2n: EDUCACIÓ VIÀRIA A LA GRALLA

Avui dimarts 30 de maig, l’alumnat de segon  de primària de l’escola Barrufet, ha participat al programa d’educació viària a l’espai de La Gralla. Allà han fet ús del circuit viari i d’una forma molt lúdica han après el significat d’algunes senyals de trànsit i com circular amb bicicleta. El policia local Xavi ha explicat molt bé tot el que cal fer i també ens han ensenyat com actuen els gossos de la policia.

Amb aquesta sortida  es pretén formar l’alumnat  com a vianants, conductors de bicicletes i passatgers de vehicles, a més de facilitar un millor un coneixement del seu entorn més pròxim, tot això enfocat a conèixer els possibles perills i com evitar-los, a més de conèixer el treball que realitza la Policia Local del nostre municipi.

Ha estat un matí molt divertit i aquí us deixem algunes imatges esperant que us agradin molt. Fins aviat!