CANTANIA 2023 – Les portes del món

Les portes del món, és el títol de la cantania que han fet aquest curs l’alumnat de sisè. La protagonista, la Sara, una nena cega, li demana al seu pare que organitzi un gran viatge. Ell li diu que no és possible, però ella li respon que hi ha moltes formes de viatjar, i que segur que acabarà trobant alguna manera. El pare, en Daniel, se sent molt trist per no poder emportar-se la seva filla de viatge. Però una nit, parlant amb l’àvia de la Sara, se’ls acudeix un pla perquè la nena pugui fer la volta al món sense sortir de l’edifici.

Com cada any l’experiència de preparar durant tot un curs una obra musical de gran qualitat i fer el concert final a l’auditori de Barcelona amb 800 cantants més d’altres escoles d’arreu de Catalunya ha estat pels nostres alumnes una experiència inoblidable.

Us deixem un vídeo amb un petit resum d’aquesta vivència musical inoblidable.