9a. MARATÓ DE L’ESTALVI ENERGÈTIC-COMUNITAT DE MITJANS: CLIMATITZACIÓ

Com cada any, la nostra escola Barrufet està participant a la marató de l’estalvi energètic. Enguany és la novena edició d’aquesta iniciativa.  Durant aquesta segona setmana de febrer, a la  comunitat de mitjans hem treballat aquelles coses que  podem fer per estalviar en climatització.  Hem mirat que tots els radiadors estiguin situats en el número tres, una mesura mitjana que ens calenta però no malgastem,  i als lavabos i passadís de l’escola també hem estat revistant que estiguin a aquesta temperatura si hi ha pas d’alumnat i sinó, hem apagat els radiadors . Aquestes mesures també les podem posar en pràctica a les nostres llars. I com ho podem fer? Hem après que podem millorar els aïllaments per evitar que la temperatura s’escapi per portes i finestres i haguem de pujar la calefacció. Tancar bé les estàncies de les nostres cases és una bona opció per evitar que la temperatura ideal baixi . I també si ens abriguem més, no gastarem tanta energia i això ho podem fer molt bé i no costa gens fer-ho! Seguim sumant iniciatives per mirar d’entre tots i totes cuidar el nostre planeta!